Kurs copywritingu składa się z 8 podstawowych modułów. Kursanci zapoznają się ze wszystkimi pojęciami związanymi z copywritingiem. Dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystać metody perswazji, aby stworzyć tekst, który wpłynie na odbiorcę. W kolejnych częściach pojawią się również copywriterskie schematy, takie jak AIDA czy storytelling, które są niezbędne do wykreowania skutecznego tekstu sprzedażowego.
W zawodzie copywritera niezwykle istotny jest odbiorca treści, dlatego poruszane będą również zagadnienia związane z B2B (busssiness to business) oraz B2C (business to customer).
Wyjaśnimy, jak stworzyć dobry nagłówek i ustrukturyzować tekst na stronę główną, i jak istotne jest CTA, czyli wezwanie do działania. Omówimy także kwestie związane z tworzeniem treści do maili oraz profili na social mediach. Chcemy, aby uczestnicy naszego kursu potrafili pisać zgodnie ze współczesnymi trendami.
90zł
80zł
Najlepsza cena!
85zł